Μακρίσια

Μακρίσια

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Η διακοσμήτρια του aritale.gr μιλά στο Makrisia-ilias Blogspot

Από τον  Γιώργο Καούκη

Η Αριστέα Χατζοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Μακρίσια του Νομού Ηλείας. Η αγάπη της για την τέχνη την οδήγησε στην σχολή Ζer-Fam στο τμήμα διακόσμησης εσωτερικών χώρων στην Αθήνα όπου αποφοίτησε αλλά παράλληλα έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για εξειδίκευση επάνω στο γάμο και τη βάφτιση, το κόσμημα, τις χειροποίητες κατασκευές, ανθοδετική και σήμερα εργάζεται ως Διακοσμήτρια Εσωτερικών Χώρων καθώς αναλαμβάνει την διακόσμηση και οργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων (Γάμων - Βαφτίσεων - Παιδικών Πάρτυ)
Για αυτά και ακόμα περισσότερα μας μιλά σήμερα απαντώντας στις ερωτήσεις μας…

Τι χαρακτήρας θα έλεγες ότι είσαι;
Θα μπορούσα να με χαρακτηρίσω ως έναν άνθρωπο ευδιάθετο, ευγενικό , προσπαθώ να είμαι ανεξάρτητη ,έχω επιμονή σε ότι κάνω, συγχωρώ εύκολα τους ανθρώπους, ευγνωμονώ τους ανθρώπους που είναι κοντά μου αλλά παράλληλα με όλα τα καλά μου είμαι και πολύ νευρική.

Ποια είναι τα πιο σημαντικά πράγματα για σένα στη ζωή;
Για μένα σημαντικά πράγματα στη ζωή είναι πολλά! Να υπάρχει αληθινή αγάπη ανάμεσα στους ανθρώπους. Οικογένεια, φιλία και υγεία με την ίδια προτεραιότητα. Να πηγαίνω ταξίδια και να ανακαλύπτω πράγματα ώστε να μπορώ να εξελίσσομαι.

Τι ήταν αυτό που σε οδήγησε να ασχοληθείς κατ` αρχήν με την διακόσμηση αλλά και με την δημιουργία κοσμημάτων;
Από μικρή μου άρεσε να μαζεύω μπομπονιέρες, προσκλητήρια και να τους βάζω κορδέλες και να τα φτιάχνω με το δικό μου στυλ. Επίσης ξετρελαινόμουν να τυλίγω δώρα και έβρισκα ότι μπορείς να φανταστείς για να τα στολίσω και να είναι εντυπωσιακά! Έπαιρνα περιοδικά για γάμους, βαφτίσεις και μου άρεσε όλη αυτή η διακόσμηση και το στυλ που έβγαζαν στο κόσμο! Επίσης για τον τομέα αυτό σημαντικό ερέθισμα είχα από τη δουλειά του πατέρα μου ό οποίος είναι ξυλουργός, και χρειαζόταν ένα άτομο για να του κατασκευάζει τα σχέδια και να του δίνει λύσεις και από τη στιγμή που μου άρεσε και εμένα το αποφάσισα!

Γεννήθηκες και μεγάλωσες στα Μακρίσια, σπούδασες στην Αθήνα… εξοικειώνεσαι εύκολα στις αλλαγές περιβάλλοντος;
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Μακρίσια όπου κατοικώ και εργάζομαι εκεί έως τώρα με μία μικρή παύση 3 περίπου χρόνων όπου σπούδαζα και εμένα στην Αθήνα. 
Ναι η αλήθεια είναι πως εύκολα εξοικειώνομαι στις αλλαγές. Γνωρίζεις νέους τόπους, καινούριους ανθρώπους, άλλες νοοτροπίες, αποκτάς εμπειρίες, που συνεχώς εμπλουτίζουν τις γνώσεις σου και διευρύνουν τους ορίζοντες σου αλλά καμιά φορά αναλόγως το τι θα δημιουργηθεί εξαγριώνομαι!

Τι σε κάνει αισιόδοξη για το μέλλον;
Αυτό που με κάνει αισιόδοξη για το μέλλον είναι η δημιουργικότητα και η σιγουριά που εμπνέω στους πελάτες μου με βάση φυσικά τα σχόλια τους. Οι λύσεις που τους δίνω και η οργάνωση που τους παρέχω προσαρμοσμένη πάντα στο ύφος που προτιμούν ώστε οι ξεχωριστές μέρες τους να είναι γεμάτες φαντασία και πρωτοτυπία! 
Άρχισα με αργά και σταθερά βήματα και έτσι θα συνεχίσω! Έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπούν και την οικογένειά μου να με στηρίζει σε κάθε μου επιλογή. Κάνω ένα επάγγελμα που αγαπώ, κάνω πολλά όνειρα για το μέλλον και πάνω από όλα να είμαι υγιής. Έτσι, όλα θα πάνε καλά… 

Που μπορεί κανείς να δει τη δουλειά σου στο διαδίκτυο;
Στην σελίδα μου στο Facebook με τίτλο Aritale καθώς και στην νέα μου ιστοσελίδα στο www.aritale.gr
Εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου